Apple ürünlerine artık etiket yapıştırılacak

Apple, Enerji Etiketlemesi ile Ürünlerinin Şeffaflığını Artırıyor

Apple’ın yeni etiketleme sistemi, şimdiye kadar kullanıcılarına sunmadığı şeffaflığı getiriyor. Artık iPhone ve iPad gibi cihazların enerji verimliliği A’dan G’ye kadar derecelendiriliyor. A en yüksek verimliliği temsil ederken, G en düşük seviyeyi ifade ediyor. Bu etiketler, sadece enerji tüketimi hakkında değil aynı zamanda cihazların dayanıklılığı, sürdürülebilirliği ve çevresel etkileri konusunda detaylı bilgi sunuyor.

iPhone ve iPad’lerdeki Enerji Etiketlemesi Detayları

Apple’ın yeni etiketleri ile iPhone ve iPad modelleri hakkında önemli bilgiler elde edilebilecek. Pilin her tam şarj döngüsünde kullanım süresi, bataryanın dayanma süresi, cihazın darbelere karşı direnci, su ve toz koruma özellikleri gibi detaylar artık etiketlerde yer alacak. Ayrıca cihazın onarılabilirlik puanı, ekranın çizilmeye karşı dayanıklılığı ve güvenlik güncellemeleri için garanti süresi gibi teknik detaylara da etiketler aracılığıyla erişim sağlanabilecek.

Şeffaflık ve Sürdürülebilirlik

shiftdelete’in haberine göre, Apple, yeni etiketlerin Avrupa Birliği’nin test kriterlerine dayandığını ve değerlemelerin bu standartlara uygun şekilde yapıldığını belirtiyor. Bu etiketler sadece cihazların kutularında olmayacak, aynı zamanda Apple’ın resmi web sitesinde de görünecek. Bu sayede kullanıcılar, ürünler hakkında daha fazla bilgiye kolaylıkla erişebilecekler.

Tüketici Odaklı Yeni Uygulama

Yeni etiketleme sistemi, AB’nin tüketici odaklı yaklaşımının bir parçası olarak tasarlandı ve kullanıcıların daha bilinçli seçimler yapmasını hedefliyor. Apple, bu adımıyla ürünlerinin çevresel etkilerini şeffaf bir şekilde ortaya koyarak sürdürülebilirlik hedeflerine doğru ilerliyor.

Apple’ın Avrupa’daki yeni enerji etiketleme uygulaması, cihazlar hakkında daha fazla bilgi sahibi olunmasını sağlayarak çevresel etkileri daha şeffaf hale getirmeyi amaçlıyor. Bu sayede tüketiciler, enerji verimliliğinin yanı sıra cihazların dayanıklılığı ve sürdürebilirliği konularında daha bilinçli tercihler yapabilecekler.

Related Posts

25 yıllık sistem değişiyor: Artık Google’da üst sıradaki haberleri siz belirleyeceksiniz

Google, arama deneyimini kişiselleştirecek önemli bir adım attı. Şirket, kullanıcıların “üst haberler” bölümünde görmek istedikleri medya kuruluşlarını kendilerinin seçebileceği “tercih edilen kaynaklar” özelliğini duyurdu. Böylece arama sonuçları, artık herkesin ilgi duyduğu haber sitelerine göre şekillenecek. İlk etapta ABD ve Hindistan’da devreye giren özellik, haber takibini kişisel tercihlere göre yeniden tanımlamayı hedefliyor.

Google’a 34,5 milyar dolarlık teklif

Google’ın satma niyeti olmamasına rağmen yapılan bu “beklenmedik” teklif, ABD’de devam eden tekel davasının ve Chrome’un zorunlu satışı olasılığının yarattığı belirsizlikten faydalanma girişimi olarak değerlendiriliyor. Üç yıl önce kurulan ve Nvidia …

Google, Apple’ın yapay zeka sorunlarıyla böyle alay etti

Apple Intelligence servisinde büyük sorunlar yaşayan Apple, bu kez de Google’ın telefon reklamlarında alay konusu oldu.

Kuantum bilgisayarda dünya rekoru: “6,7 milyon işlemde yalnızca bir hata”

Yeni bir araştırmada, şimdiye kadar kaydedilen en düşük kuantum hata oranı elde edildi.

Arabanıza bindiğinizde sakın o düğmeye hemen basmayın! Binlerce liralık masraf çıkarıyor

Kavurucu yaz sıcaklarında sürücülerin yapacağı bu ufak hata binlerce liralık zarara yol açabilir. Sakın sıcak havada o düğmeye basmayın! Ön camınızı bir anda patlatabilir

Steam, Türkiye’de en çok satılan oyunlar açıklandı

Steam platformdaki farklı verileri topluyor ve yayınlıyor. Türkiye’de en çok satılan oyunlar da bu kapsamda belli oldu.